ŞEFFAFLIK:
Jeep ilgi merkezinden başvuru oluşturduktan sonra cep telefonunuza SMS olarak başvurunuzu her aşamada takip edebileceğiniz bir link gönderilir. Bu sayede başvuru sürecinizi sizler de takip edebilirsiniz.

ERİŞİLEBİLİRLİK:
Sorularınız, talepleriniz ve şikayetleriniz için 7 gün 24 saat, İlgi Merkezimiz ve internet adresimizden bizlere ulaşabilirsiniz. Jeep İlgi Merkezi: 444 5337

OBJEKTİFLİK:
Sorularınız, talepleriniz ve şikayetleriniz önyargısız ve adil bir şekilde değerlendirilmektedir. 

GİZLİLİK:
Kişisel verilerinizin şirketimiz tarafından işlenme amaçları konusunda detaylı bilgilere; www.tofas.com.tr adresinde yer alan TOFAŞ Türk Otomobil Fabrikası A.Ş. Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası’ndan ulaşabilirsiniz.

MÜŞTERİ ODAKLILIK:
Her zaman en iyisini hak eden siz değerli müşterilerimize, şirket politikaları ve yasal uygulamalar çerçevesinde uygulanabilir çözümler sunmaya, ihtiyaçlarınızı karşılamaya ve haklarınızı her zaman korumaya özen göstermekteyiz.

SÜREKLİ İYİLEŞTİRME:
Sizlerden gelen geri bildirimleri, iş süreçlerinde, ürün ve hizmetlerimizde proaktif iyileşmeler sağlayacak şekilde değerlendirerek sürekli müşteri odaklı olma yönünde ilerleme sağlıyoruz.

DÜRÜSTLÜK, GÜVENİLİRLİK, SORUMLULUK:

Tüm faaliyetlerimiz ve iş süreçlerimizde yasalara ve etik kurallara bağlı kalmaya; dürüst ve açık davranarak verilen sözleri tutmaya özen gösteriyoruz.