

Renegade 4xe Plug-in Hybrid, elektrik motoru ve benzinli motorun bir arada kullanılması sayesinde yakıt tüketiminde tasarruf sağlar. Elektrik modunu seçmeniz, yalızca bataryayı kullanarak aracı 43 km’ye kadar sürmenizi sağlar - böylece hem CO2 emisyonları sıfıra iniyor hem de seçkin, sessiz bir sürüş deneyimi sağlar. Sıfır CO2 emisyonu ayrıca daha düşük yakıt tüketimi, daha düşük yakıt maliyetleri ve trafik sıkışıklığı ücretlerinden muafiyet sağlayarak işletme maliyetlerini genel olarak azaltır.
Güç üretim kapasitesi 240hp'ye çıkan ve saatte hızlanmasını 7,1 saniyede tamamlayan Renegade 4xe, anında hızlanıp tepki vermektedir. 6 ileri vitesli otomatik şanzıman, içten yanmalı motor ile elektrik motoru arasında yumuşak ve otomatik bir geçiş sağlıyor; ayrıca hibrit mod seçme düğmesi, kişisel sürüş tarzınıza göre verimliliği ve gücü ideal hale getirmek için 3 sürüş modu arasından seçim modu arasından seçim yapmanızı sağlar.
Renegade 4xe, yakıt tasarruflu hibrit teknolojisini efsanevi Jeep kabiliyeti ve daha yüksek tork değeri ile birleştiriyor. Selec- Terrain*" çekiş kontrol sistemi, sürücünün çeşitli yol koşulları için özel olarak tasarlanmış beş ayardan birini seçmesine imkan vererek ayrıcalıklı ve verimli bir sürüş deneyimi sağlamanın yanı sıra arazi koşullarında maksimum güvenlik sunar.
JeepS 4xe'nin bataryası, çeşitli şarj çözümleri sayesinde kolay ve sezgisel bir şekilde şarj edilebilir. Ev tipi bir priz kullanılarak evde, yolculuk sırasında halka açık şarj istasyonlarında veya rejeneratif frenleme sayesinde sürüş sırasında şarj olabilmektedir.. Evde 2 saatten kısa sürede tam şarj sağlayan Easy Wallbox ile tam şarj kapasitesine daha da hızlı bir şekilde ulaşın.
Şık ve dinamik tasarımıyla dikkat çeken Jeep® Renegade S‘in 19 inç alaşım jantları ve özel Granite Crystal boyası sayesinde araç anında tanınır. Renegade S, konfor ve güvenlikten ödün vermeden en son teknolojileri sunar: Navigasyon ve Apple CarPlay™/Android Auto™ özellikli 8,4 inç dokunmatik ekran, tam LED farlar, ön ve geri park asistanı, geri görüş kamerası, otomatik adaptif hız kontrol sistemi veya kör nokta uyarı sistemi
Şık ve dinamik tasarımıyla dikkat çeken Jeep® Renegade S‘in 19 inç alaşım jantları ve özel Granite Crystal boyası sayesinde araç anında tanınır. Renegade S, konfor ve güvenlikten ödün vermeden en son teknolojileri sunar: Navigasyon ve Apple CarPlay™/Android Auto™ özellikli 8,4 inç dokunmatik ekran, tam LED farlar, ön ve geri park asistanı, geri görüş kamerası, otomatik adaptif hız kontrol sistemi veya kör nokta uyarı sistemi
8,4” yüksek çözünürlüklü dokunmatik bir ekrana sahip dördüncü nesil Uconnect™ Nav bilgi-eğlence sistemi, direksiyonda bulunan kontrol butonları ve sesli komut aracılığıyla güvenli bir şekilde etkileşim kurmanıza olanak tanır. Apple CarPlay® Siri aracılığıyla Apple Haritalar, iMessage, telefon ve Apple Music'e erişmenizi sağlarken sesli asistan, bağlı kalmanızı ve bu esnada yolunuza güvenlikten ödün vermeden odaklanmanızı sağlar.
Renegade 4xe aracınızı soğuk kış sabahlarında size sıcacık bir karşılama yapacak şekilde önceden ısıtın. Sıcak yaz günlerinde de otomatik klima ile serinliğin tadını çıkarın.
Selec-Terrain® çekiş yönetim kontrolü, dört tekerlekten çekiş sistemini optimize etmek üzere tasarlanmıştır. Yüzey koşullarına (Otomatik, Spor, Kar, Kum ve Çamur) göre ayarlanarak her türlü arazide üstün bir performans sunar.
Jeep Renegade 4xe'de standart olan bu güvenlik özelliği, önden çarpışma ihtimali algılanan durumlarda sürücüyü uyarır. Sürücü tepki vermezse sistem otomatik olarak frene basar.
Yeni Renegade 4xe Plug-in Hybrid, aracın ön tekerleklerine güç sağlayan benzinli motora ek olarak arka tekerleklere güç veren bir elektrik motoruna sahiptir. 6 ileri vitesli otomatik şanzıman, içten yanmalı motor ile elektrik motoru arasında yumuşak ve otomatik bir geçiş sağlamanın yanı sıra anında hızlanıp tepki verir.
Yeni Jeep® Renegade 4xe, vites kutusunun yanında bulunan sürüş modu butonu sayesinde sürüş stiline ve farklı yol koşullara kusursuz bir şekilde uyum sağlar. 3 sürüş modundan birini seçerek performans ve verimliliği ideal hale getirin.
2 motor arasındaki güç akışını otomatik olarak yöneten Hybrid modda motorların bir araya gelmesiyle elde edilen tüm güçten yararlanın.
Tam elektrik modunda aracınızı 43 km* kadar co2 emisyonu üretmeden yolculuğun tadını çıkarın.
E-save modu, yalnızca içten yanmalı motoru kullanarak bataryadaki şarjı korumanıza olanak tanır.
Günlük maceralarınızın masraflarını azaltan, ödün vermeyen efsanevi Jeep performansı. Renegade 4xe'nin elektrik gücü ve yanmalı motor kombinasyonu, yakıt tasarrufunu optimize ederken 43 km'lik elektrikli sürüş menzili, sık sık yakıt doldurma ihtiyacınızı azaltıyor. Renegade 4xe ile keşfederken kazançlı çıkın.
Araçtaki 4xe teknolojisi, hibrit bir aracın tüm avantajlarını klasik bir 4x4'ün arazi güvenliğiyle bir araya getiriyor. Efsanevi Jeep arazi performansına, tüm Renegade 4xe araçlarında standart olan Jeep Active Drive Low sistemi sayesinde ulaşılıyor. 5 seçenekten oluşan Selec-Terrain® çekiş kontrol sistemi, keskin bir gaz tepkisi ile tam güç ve tork dağıtımı sağlayan yeni Spor moda sahiptir.
Yeni Jeep® 4xe Plug-In Hybrid, basit ev tipi bir priz kullanarak 11,4 kWh bataryayı şarj etmenizi sağlayan şarj kablolarını içerir. Gücü optimize etmek için şarj kapasitesini akıllıca uygun hale getiren, evinizde kolayca kurabileceğiniz akıllı priz sistemi yeni Easy Wallbox ile tam şarj kapasitesine daha da hızlı ulaşın. Sadece halka açık şarj istasyonlarında değil rejeneratif fren sistemi sayesinde hareket halindeyken bile batarya şarj olabilir: rejeneratif frenleme, yavaşlama ve frenleme sırasında kinetik enerjinin geri kazanılmasını ve batarya kutusunda depolanmasını sağlayan bir işlemdir.
Yeni Jeep® Renegade 4xe Plug-In Hybrid, sürüş deneyiminize akıllıca ince ayar yapacak şekilde tasarlanmış 60'tan fazla aktif ve pasif güvenlik sistemine sahiptir. Bunlar arasında, aracın başka bir araca veya engele çok hızlı yaklaşıp yaklaşmadığını radar ve video sensörleri aracılığıyla algılayan ve sürücüyü buna göre uyaran Önden Çarpma Uyarı Sistemi Plus bulunuyor. Otomatik Park Asistanı yalnızca park yeri bulmakla kalmayan, aynı zamanda TFT gösterge panelinde görünen sesli ve görsel talimatlarla sürücüyü yönlendiren PARKSENSE sistemi aracılığıyla park etmeyi kolay ve sorunsuz hale getiriyor; ayrıca yalnızca Renegade Plug-in Hybrid'de bulunan bir özellik olan Uykulu Sürücü Algılama sistemi, sürücünün yorgunluk seviyesini algılayıp sürücüye dinlenme ihtiyacı duyulabileceğini bildiren özel bir mesaj gönderiyor. Mevcut diğer güvenlik özellikleri arasında Acil Durum Fren sistemi, Şerit Terk Uyarı Sistemi Plus, Kör Nokta İzleme ve Arka Trafik Algılama sistemi, dinamik ızgaralı Geri Görüş Kamerası ve Trafik İşareti Algılama Sistemi sayılabilir.
GÜVENLİK VE DESTEK SİSTEMLERİNİ KEŞFEDİN7” TFT Gösterge Paneli, size istediğiniz bilgileri vermek için kişiselleştirilebilir bir arayüz aracılığıyla şarj seviyesi, batarya durumu ve mevcut güç gibi aracınızın tüm sürüş parametrelerini izlemenizi sağlıyor.
Ayrıca 8,4” Uconnect Bilgi-Eğlence sistemi ve Uconnect Hizmetleri paketi, Jeep® 4xe Plug-In Hybrid deneyiminizi daha da gelişmiş ve sezgisel hale getirecek şekilde tasarlanmıştır. Apple Carplay ve Android Auto sayesinde sadece telefonunuzu bağlayarak ellerinizi direksiyondan ayırmadan en sevdiğiniz müzikleri dinleyebilir, seyahat programınıza erişebilir ve kişilerinizle görüşebilirsiniz. Uconnect™ Hizmetleri, aracınızın yakınında olmadığınız zamanlarda bile kolay, sezgisel ve güvenli bir şekilde aracınızla etkileşime geçebilmenizi sağlarken, Uconnect™ Box, aracınızın telematik verileriyle bağlantılı iş ortaklarımızın tekliflerine ve sigorta avantajlarına erişmenizi sağlıyor.
Yeni Jeep Renegade 4xe'nin iç mekanı, koşullar ne olursa olsun tüm yolcular için kelimenin tam anlamıyla konfor sağlamak üzere tasarlandı. Zarif deri koltuklar, bel desteği ve çift bölgeli klima kontrolü ile her yolculuk, yolda rahat etmenizi sağlayacak hale getirildi. Pratik saklama alanları ve geniş bagaj kapasitesi sayesinde her alanı verimli, çok yönlü şekilde kullanabilecek ve farklı iç mekan renk kombinasyonları ile kişisel tarzınızı aracınıza yansıtabileceksiniz.
İÇ TASARIMI KEŞFEDİN• ICE: İçten Yanmalı Motor ,yakıt tüketiminin sıvı hareket döngüsünün ayrılmaz bir parçası olan bir yanma odası içerisinde bir oksitleyici (genellikle hava) vasıtasıyla aktive edildiği, geleneksel termal enerjili (benzinli, dizel, vs.) motordur.
• MHEV: İçten Yanmalı Motor ile Elektrikli Motor bir arada. Akü, içten yanmalı motor ve rejeneratif frenleme ile şarj edilir. Tam-elektrikli modda sürüş yapılamamaktadır.
• HEV:İçten Yanmalı Motor ile Elektrikli Motor bir arada. Akü, içten yanmalı motor ve rejeneratif frenleme ile şarj edilir. Akü performansı, kısa seyahatlerin tam-elektrikli modda gerçekleşmesine imkân verir.
• PLUG-IN HYBRID:İçten Yanmalı Motor ile Elektrikli Motor bir arada. Akü, ayrıca, dış bir kaynaktan (şarj prizi) ve rejeneratif frenleme ile şarj edilir. Akü performansı, uzun seyahatlerin tam-elektrikli modda gerçekleşmesine imkân verir.
• BEV:Çekiş, özel olarak bir elektrikli motor ile sağlanır. Sürüş elektrikli olup, şarj işlemi yalnızca dış bir kaynak ve rejeneratif frenleme ile gerçekleşir.
• REEV: Akünün yeniden şarjı için benzinle çalışan küçük bir jeneratörü bulunuyor olup, akü seviyesi düşük iken uzatmalı menzile imkân verir.
Plug-in Hibrit, İçten Yanmalı Motor (ICE) ile Elektrikli Motorun bir arada kullanımının gücünden faydalanabilmeyi sağlayan en iyi çözümlerden biri. Dahası, hibrit dünyası içinde, Plug-in Hibrit, elektrikle kat edilen menzil, şarj süresi, yakıt tasarrufu, sürülebilirlik ve performans arasında optimum dengeyi garanti ediyor.
Plug-in Hibrit araçlar, elektrikli taşıtlardaki düşük işletim maliyetleri, sessiz seyahat, tamamen elektrikli sürüşteki gibi sıfır emisyonun yanı sıra, uzun seyahatlerde, akünün dış bir kaynaktan yeniden şarj edilmesine gerek duyulmaksızın, klasik bir yanmalı motorun esnekliğini sunuyor. Yanmalı motorla elektrikli motorun bir arada olması daha büyük hacimli klasik motorlara kıyasla aracın daha yüksek seviyede tork ve performans sağlamasına imkân veriyor. Jeep® 4xe, termal motorlu taşıtlara nazaran daha düşük işletim maliyeti ve emisyonun yanı sıra, daha yüksek performans ve sürüş konforu sağlayarak, ileri bir çözümü temsil edecek.
Jeep® Compass 4xe, ön lastikler için bir benzinli motor ile arka lastikler için bir elektrikli motorla donatılmış olarak off-road kapasitesi daha gelişkin, Plug-in Hybrid Elektrikli 4x4 Taşıtlar olacak. İki motor, taşıtın otomatik yönetimi altında bir arada çalışacak. Elektrikli motor, sürüş esnasında rejeneratif frenlemenin yanı sıra, güç nakil hattı vasıtasıyla dışarıdan da yeniden şarj edilebilir, 11.4 kW'lık bir aküyle çalışacak. Akü, tam şarjlı iken, 50 km'ye kadar arabaya tam-elektrikli bir taşıt fonksiyonu sağlayacak. Akünün şarjının azalması durumunda, benzinli motor otomatik olarak devreye girip, akünün sürüş esnasında şarj olmasını sağlayarak, 4xe sürüşün sürekliliğini sağlayacak.
Jeep® 4xe modelleri, müşteriye birden fazla modda sürüş imkânı sunacak: Bunlar, Elektrikli ve Hibritin yanı sıra, akünün şarj seviyesini koruyacak e-Tasarruf modu olacak. Eko-rehberlik, rejeneratif frenleme ve kabin sisteminin (aracın bilgi-eğlence ekranındaki spesifik zamanlayıcı vasıtasıyla aktive edilebilir) ön-koşullandırılması gibi, yeni e-özellikler bulunacak. Daha da fazlası, 4xe modellerinde şu spesifik özellikler bulunacak: özel bir gösterge paneli; 10,1’’ Bilgi-Eğlence ekranı üzerinde özel bir bölüm; yeni Selec-Terrain modu; gaz pedalı performansını ve direksiyon tepkisini iyileştirerek taşıt performansını arttırıcı Sport modu.
Evet, Jeep® 4xe modelleri, piyasadaki en kabiliyetli 4x4 Plug-in Hybrid Jeep® SUV'lar olacak. Yüksek torklu elektrikli motor ve başlangıç aşaması ile zorlu off-road koşullarında aşırı hassasiyetle ayarlanabilme kabiliyeti sayesinde elektrifikasyon efsanevi off-road kapasitelerini daha da arttıracak.
Hayır – bagaj hacmi, Jeep Compass'ın termik versiyonlarındaki muadilleriyle aynı olacak.
Yeniden şarj işleminin süresi, hızlı bir şarj edici (yüksek güçlü elektrik panosu veya umumi şarj istasyonu) kullanıldığında 1.6 saat ile en yüksek şarj gücü seviyesinde bir ev tipi priz kullanıldığında yaklaşık 3 saat arasında değişecek.
Yeniden şarj sistemi 7.2 kW'a kadar hızlı şarja imkân verecek.
Aracın Bilgi Eğlence Sistemi veya bir akıllı telefonla erişilebilir olacak My Uconnect uygulaması ile ayarlanabilecek.
Evdeki bireysel şarj etme işlemi esnasında, Bilgi Eğlence Sisteminin özel bir bölümü ile dilediğiniz şarj etme süresini (örneğin, gece boyu) ayarlama ve şarj etme programının güç seviyesini seçme olanağı olacak.
Yol sürüşünün devam edebilmesini garanti edecek şekilde, ICE motor (içten yanmalı motor) otomatik olarak devreye girecektir. Sistem, 4x4 performansını temin için asgari şarj seviyesi garanti edecek şekilde tasarlanacaktır.
ICE motor (içten yanmalı motor), bir yandan aküyü şarj ederken, taşıtın kullanımına imkân verecektir. Bu sayede, 4x4 performansı daima elde edilebilir olacaktır.
Aküler, yılın ortalama sıcaklıklarında düzgün çalışabilecek şekilde tasarlanacaktır. Akülerin soğutulmasında enerjiye ihtiyaç duyulacağından, aracın aşırı sıcak havaya maruz kalması durumunda, otonomi azaltılabilir. Benzer şekilde, aküleri ısıtmakta da enerjiye ihtiyaç duyulacağından, arabanın aşırı soğuk havaya maruz kalması durumunda da, otonomi azaltılabilir. Aküler -40 °C'ye kadar düşük sıcaklıklara maruz kalabilir.
Araç sürüş esnasında şarj edilebileceği gibi, bir dış güç çıkışına bağlanılarak şarj edilmesi de mümkündür.
Compass aküsünü şu yollarla şarj edecek:
1- Rejeneratif frenleme: :Elektrikli taşıtlar, taşıtın kinetik enerjisini elektrik enerjisine dönüştüren rejeneratif frenlemeyi kullanacak ve klasik ICE frenlerinde olduğu gibi termal enerji olarak boşa harcamaksızın, bu enerjiyi akü şarjında kullanacaklar.
Elektrikli motorlar, hareket sağlamak için enerji harcayacaklar. Bu harekete artık gerek kalmadığında (örneğin yavaşlama safhasında) ise, fren gücü, motor aksiyonunu tersine çevirip, elektrik üretmede kullanılabilir olacak. Süreç rejeneratif frenleme olarak bilinmekte ve üretilen enerji aküye gönderilebilmektedir. Doğru koşullarda, elektrikli bir aracın otonomisi, topanan rejenere elektrik sayesinde, 10%'un üzerinde uzatılabilir.
2- E-Tasarruf sürüş modu: Jeep Renegade ve Compass 4xe'nizdeki Hibrit Seçici üzerinde bu modu açık konuma getirerek sistem aküyü belirli bir şarj seviyesinde tutabilir ya da aküyü belirlenen seviyeye kadar yeniden şarj edebilir.
Jeep® Compass 4xe'nin her biri, taşıtın Tip 2 prizine bağlanabilir (Mod 2 adında) bir evsel şarj kablosuyla donatılmış olacak. Böylece bir dış priziniz mevcutsa, Jeep® Compass 4xe'nizi evinizin garajı içerisinde veya evinizin önünde şarj etmeniz mümkün olacak. Araç içi şarj edici, alternatif akımı şarj için doğru akıma çevirir. Uconnect* 8.4” NAV Bilgi Eğlence Arayüzü veya akıllı telefonunuza indirebileceğiniz My Uconnect uygulaması* ile, ev sisteminizi kullanırken gerek duyacağınız yeniden şarj süresi ve maksimum akım seviyesini belirleyebilmeniz mümkün olacak.
Daha hızlı bir şarj için, Wallbox adı verilen ve aracınızı klasik bir prizden daha hızlı şarj etmeye yarayan bir evsel duvar panelini kurmanız da imkân dâhilinde olacak. Wallbox'ın kurulumu kolay olup (profesyonel bir elektrikçiye ihtiyaç yoktur), evsel fişinize takmanız yeterlidir.
*Bazı My Uconnect 4Xe hizmetleri Haziran 2020'den itibaren devreye girecek. Belli bir My Uconnect 4xe hizmetinin aktivasyon tarihini öğrenmek için resmi Jeep® web sitesini ziyaret edin.
• Standart: Ev şarj kablosu. Tüm 4x Jeep taşıtlarda her türlü evsel prize girebilir bir adet standart evsel şarj kablosu hazır bulunur.
• Opsiyonel: Yüksek hızlı şarj kablosu. 4x taşıtınızı umumi bir şarj sütunundan şarj edebilmenizi sağlayan Tip 3 şarj kablosu.
kWh, bir aküde saklanabilir olan enerjinin ölçü birimi olan kilovat/saat demektir. Belirli bir araba için, daha yüksek kapasiteli veya daha fazla kWh'li bir akü, daha fazla otonomi ve/veya performansa sahip olacaktır. Belirli bir kapasite için gerçek otonomi sürüş stili ve çevresel koşullara göre değişkenlik gösterecektir.
Şarj etme işlemi, normal kullanımda ve yağmurda bile her ortamda güvenlidir. Müşterilerin elektrik çarpması riskine maruz kalması söz konusu değildir.