Kapat

En Yakın Jeep® Satış Danışmanı ile Anında Görüşün!

GÖRÜNTÜLÜ ARA
MODELLER
Jeep Sahibi Olun
Jeep® Yaşam
4x4 Performans
Jeep Sahipleri
4xe - HYBRID
ONLINE SATIN AL Konfigüratör Görüntülü Görüşme Fiyat Listesi Sizi Arayalım Online Servis Randevusu 2.EL ARAÇ DEĞERLEME Kataloglar Bayiler / Servisler

GÜVENLİKTE BAŞKA BİR SEVİYE

Araçta bulunan herkesin ve etrafınızda seyahat edenlerin güvenliğini garanti altına almak için en yeni sürücü yardım sistemleriyle donatılmış yepyeni Jeep® Compass 4xe Plug-in Hybrid'de daha gönül rahatlığıyla seyahat edebilirsiniz.

ADAPTIVE CRUISE CONTROL

Adaptif Hız Sabitleme Sistemi

Teknoloji harikası elektronik kontrol sistemine sahip Adaptif Hız Sabitleme Sistemi (ACC), öndeki araçla güvenli ve uygun mesafeyi korumak için araç hızını otomatik olarak ayarlıyor.

LANE KEEP ASSIST

Şerit Takip Asistanı

Şerit Takip Asistanı sayesinde şeritler arasında kalmak hiç bu kadar kolay olmamıştı. Sistem, aracın konumunu otomatik olarak düzeltirken sürücü görüntülü uyarı alır.

HIGHWAY ASSIST SYSTEM

İkinci Seviye Otonom Sürüş

Jeep® dünyasında ilk kez kullanılmaya kullanılmaya başlanan Jeep® Otoyol Sürüş Destek Sistemi, aracı bir otoyolda, sınırlı erişimli otobanda veya ayrı şeritlerde sürerken size yardımcı olan ikinci seviye otonom sürüş sistemidir. Adaptif Hız Sabitleme Sistemi ile Şerit Takip Asistanının birleştirilmesiyle aracın doğru hızı ve çevredeki araçlarla doğru mesafeyi korunması sağlanırken dönüşlerde dahi şeridi ortalamanıza yardımcı olunuyor.

* Bu özellik opsiyonel olarak sunulmaktadır.

HER ZAMAN TETİKTE

Yeni Jeep® Compass 4xe Plug-In Hybrid'in en yeni güvenlik sistemleri, her koşulda sürücüye yardımcı olmak ve diğer araçların hızı ile mesafesini izlemek üzere tasarlanmıştır.

GÜVENLİK EMRİNİZDE

Yepyeni Jeep® Compass 4xe Plug-in Hybrid, sürücünün dikkat durumunu izlemek ve otomatik frenin devreye girmesine izin vermek için yenilikçi teknolojiler kullanıyor. Bu proaktif sistemler, hem sürücü hem de yoldaki herkes için en yüksek güvenlik düzeyini korumaya yardımcı oluyor.

Yorgunluk Tespit Sistemi

Bu teknoloji, sürücünün konsantrasyonunu izleyerek olası kazaları önlemeye yardımcı olur. Bir sensör, mevcut durumu önceki 7 dakika ile karşılaştırarak sürücünün yorgunluğunu tespit eder. Sürücünün dikkati minimum seviyenin altına düşerse, sesli bir uyarının yanı sıra gösterge paneli bir uyarı lambası yakarak sürücüye mola vermesini tavsiye eder.

AUTONOMOUS BRAKING WITH PEDESTRIAN RECOGNITION

Çarpışma Uyarı ve Yaya Tanıma Sistemine Sahip Otonom Frenleme Sistemi

Doğru zamanda durmak, kaza ve kıl payı kurtulma arasındaki farkın nedenidir. Jeep® Compass 4xe Plug-In Hybrid aracın çevresindeki araçları, engelleri ve hatta yayaları algılayan öne monte kamera ve sensörlerden yararlanıp sürücünün yeterince hızlı tepki veremediği durumlarda otonom acil frenleme yaparak kazaları büyük ölçüde azaltır.

360° GÖRÜŞ KAMERASI

Havadan görünüm ve 360°kameralı yeni park yardım sistemi sayesinde daha kolay, daha kararlı ve aklınız daha rahat bir şekilde manevra yapabilirsiniz.

360° CAMERA


SIKÇA SORULAN SORULAR

4xe teknolojisi

Ne tip elektrikli/hibrit motorlar mevcut?

ICE: İçten Yanmalı Motor ,yakıt tüketiminin sıvı hareket döngüsünün ayrılmaz bir parçası olan bir yanma odası içerisinde bir oksitleyici (genellikle hava) vasıtasıyla aktive edildiği, geleneksel termal enerjili (benzinli, dizel, vs.) motordur.
• MHEV: İçten Yanmalı Motor ile Elektrikli Motor bir arada. Akü, içten yanmalı motor ve rejeneratif frenleme ile şarj edilir. Tam-elektrikli modda sürüş yapılamamaktadır.
• HEV:İçten Yanmalı Motor ile Elektrikli Motor bir arada. Akü, içten yanmalı motor ve rejeneratif frenleme ile şarj edilir. Akü performansı, kısa seyahatlerin tam-elektrikli modda gerçekleşmesine imkân verir.
• PLUG-IN HYBRID:İçten Yanmalı Motor ile Elektrikli Motor bir arada. Akü, ayrıca, dış bir kaynaktan (şarj prizi) ve rejeneratif frenleme ile şarj edilir. Akü performansı, uzun seyahatlerin tam-elektrikli modda gerçekleşmesine imkân verir.
• BEV:Çekiş, özel olarak bir elektrikli motor ile sağlanır. Sürüş elektrikli olup, şarj işlemi yalnızca dış bir kaynak ve rejeneratif frenleme ile gerçekleşir.
• REEV: Akünün yeniden şarjı için benzinle çalışan küçük bir jeneratörü bulunuyor olup, akü seviyesi düşük iken uzatmalı menzile imkân verir.

Neden Plug-in Hybrid bir çözümü tercih edeceksiniz?

Plug-in Hibrit, İçten Yanmalı Motor (ICE) ile Elektrikli Motorun bir arada kullanımının gücünden faydalanabilmeyi sağlayan en iyi çözümlerden biri. Dahası, hibrit dünyası içinde, Plug-in Hibrit, elektrikle kat edilen menzil, şarj süresi, yakıt tasarrufu, sürülebilirlik ve performans arasında optimum dengeyi garanti ediyor.

Plug-in Hybrid’li bir aracın başlıca avantajları neler?

Plug-in Hibrit araçlar, elektrikli taşıtlardaki düşük işletim maliyetleri, sessiz seyahat, tamamen elektrikli sürüşteki gibi sıfır emisyonun yanı sıra, uzun seyahatlerde, akünün dış bir kaynaktan yeniden şarj edilmesine gerek duyulmaksızın, klasik bir yanmalı motorun esnekliğini sunuyor. Yanmalı motorla elektrikli motorun bir arada olması daha büyük hacimli klasik motorlara kıyasla aracın daha yüksek seviyede tork ve performans sağlamasına imkân veriyor. Jeep® 4xe, termal motorlu taşıtlara nazaran daha düşük işletim maliyeti ve emisyonun yanı sıra, daha yüksek performans ve sürüş konforu sağlayarak, ileri bir çözümü temsil edecek.

Jeep® Compass 4xe hangi türde elektrikli arabalar olacak?

Jeep® Compass 4xe, ön lastikler için bir benzinli motor ile arka lastikler için bir elektrikli motorla donatılmış olarak off-road kapasitesi daha gelişkin, Plug-in Hybrid Elektrikli 4x4 Taşıtlar olacak. İki motor, taşıtın otomatik yönetimi altında bir arada çalışacak. Elektrikli motor, sürüş esnasında rejeneratif frenlemenin yanı sıra, güç nakil hattı vasıtasıyla dışarıdan da yeniden şarj edilebilir, 11.4 kW'lık bir aküyle çalışacak. Akü, tam şarjlı iken, 50 km'ye kadar arabaya tam-elektrikli bir taşıt fonksiyonu sağlayacak. Akünün şarjının azalması durumunda, benzinli motor otomatik olarak devreye girip, akünün sürüş esnasında şarj olmasını sağlayarak, 4xe sürüşün sürekliliğini sağlayacak.

Ürün gamının geleneksel modelleri karşısında, yeni Compass 4xe modelinde hangi spesifik teknoloji sunulacak?

Jeep® 4xe modelleri, müşteriye birden fazla modda sürüş imkânı sunacak: Bunlar, Elektrikli ve Hibritin yanı sıra, akünün şarj seviyesini koruyacak e-Tasarruf modu olacak. Eko-rehberlik, rejeneratif frenleme ve kabin sisteminin (aracın bilgi-eğlence ekranındaki spesifik zamanlayıcı vasıtasıyla aktive edilebilir) ön-koşullandırılması gibi, yeni e-özellikler bulunacak. Daha da fazlası, 4xe modellerinde şu spesifik özellikler bulunacak: özel bir gösterge paneli; 8,4’’ bilgi-eğlence ekranı üzerinde özel bir bölüm; yeni Selec-Terrain modu; gaz pedalı performansını ve direksiyon tepkisini iyileştirerek taşıt performansını arttırıcı Sport modu.

Yeni Jeep® Compass 4xe'nin Off Road kabiliyeti olacak mı?

Evet, yeni Jeep® 4xe modelleri, piyasadaki en kabiliyetli 4x4 Plug-in Hybrid Jeep® SUV'lar olacak. Yüksek torklu elektrikli motor ve başlangıç aşaması ile zorlu off-road koşullarında aşırı hassasiyetle ayarlanabilme kabiliyeti sayesinde elektrifikasyon efsanevi off-road kapasitelerini daha da arttıracak.

4xe sistemi bagaj hacmine etki edecek mi?

Hayır – bagaj hacmi, Jeep Compass'ın termik versiyonlarındaki muadilleriyle aynı olacak.

Yeniden Şarj S & C

Akünün yeniden şarjı ne kadar sürecek?

Yeniden şarj işleminin süresi, hızlı bir şarj edici (yüksek güçlü elektrik panosu veya umumi şarj istasyonu) kullanıldığında 1.6 saat ile en yüksek şarj gücü seviyesinde bir ev tipi priz kullanıldığında yaklaşık 3 saat arasında değişecek.

Sistemde hızlı şarj modu olacak mı, yoksa yalnızca standart bir şarj modu mu olacak?

Yeniden şarj sistemi 7.2 kW'a kadar hızlı şarja imkân verecek.

Şarj işlemimi nasıl ayarlayacağım?

Aracın Bilgi-eğlence sistemi veya bir akıllı telefonla erişilebilir olacak My Uconnect uygulaması ile ayarlanabilecek.
Evdeki bireysel şarj etme işlemi esnasında, bilgi-eğlence sisteminin özel bir bölümü ile dilediğiniz şarj etme süresini (örneğin, gece boyu) ayarlama ve şarj etme programının güç seviyesini seçme olanağı olacak.

Yoldayken akünün bitmesi durumunda ne olur?

Yol sürüşünün devam edebilmesini garanti edecek şekilde, ICE motor (içten yanmalı motor) otomatik olarak devreye girecektir. Sistem, 4x4 performansını temin için asgari şarj seviyesi garanti edecek şekilde tasarlanacaktır.

Sürücünün yeniden şarj etmeyi unutması durumunda ne olur?

ICE motor (içten yanmalı motor), bir yandan aküyü şarj ederken, taşıtın kullanımına imkân verecektir. Bu sayede, 4x4 performansı daima elde edilebilir olacaktır.

Dış sıcaklığın akülere herhangi bir etkisi olur mu?

Aküler, yılın ortalama sıcaklıklarında düzgün çalışabilecek şekilde tasarlanacaktır. Akülerin soğutulmasında enerjiye ihtiyaç duyulacağından, aracın aşırı sıcak havaya maruz kalması durumunda, otonomi azaltılabilir. Benzer şekilde, aküleri ısıtmakta da enerjiye ihtiyaç duyulacağından, arabanın aşırı soğuk havaya maruz kalması durumunda da, otonomi azaltılabilir. Aküler -40 °C'ye kadar düşük sıcaklıklara maruz kalabilir.

Aracın şarjı için kaç adet yöntem bulunuyor?

Araç sürüş esnasında şarj edilebileceği gibi, bir dış güç çıkışına bağlanılarak şarj edilmesi de mümkündür.

Yeni Jeep® Compass 4xe sürüş esnasında akülerini nasıl şarj edecekler?

Compass aküsünü şu yollarla şarj edecek:
1- Rejeneratif frenleme: :Elektrikli taşıtlar, taşıtın kinetik enerjisini elektrik enerjisine dönüştüren rejeneratif frenlemeyi kullanacak ve klasik ICE frenlerinde olduğu gibi termal enerji olarak boşa harcamaksızın, bu enerjiyi akü şarjında kullanacaklar. Elektrikli motorlar, hareket sağlamak için enerji harcayacaklar. Bu harekete artık gerek kalmadığında (örneğin yavaşlama safhasında) ise, fren gücü, motor aksiyonunu tersine çevirip, elektrik üretmede kullanılabilir olacak. Süreç rejeneratif frenleme olarak bilinmekte ve üretilen enerji aküye gönderilebilmektedir. Doğru koşullarda, elektrikli bir aracın otonomisi, topanan rejenere elektrik sayesinde, 10%'un üzerinde uzatılabilir.
2- E-Tasarruf sürüş modu: Jeep Renegade ve Compass 4xe'nizdeki Hibrit Seçici üzerinde bu modu açık konuma getirerek sistem aküyü belirli bir şarj seviyesinde tutabilir ya da aküyü belirlenen seviyeye kadar yeniden şarj edebilir.

Jeep® Compass 4xe, akülerini bir dış güç prizi vasıtasıyla nasıl şarj edecekler?

Jeep® Compass 4xe'nin her biri, taşıtın Tip 2 prizine bağlanabilir (Mod 2 adında) bir evsel şarj kablosuyla donatılmış olacak. Böylece bir dış priziniz mevcutsa, Jeep® Compass 4xe'nizi evinizin garajı içerisinde veya evinizin önünde şarj etmeniz mümkün olacak. Araç içi şarj edici, alternatif akımı şarj için doğru akıma çevirir. Uconnect* 8.4” NAV bilgi-eğlence arayüzü veya akıllı telefonunuza indirebileceğiniz My Uconnect uygulaması* ile, ev sisteminizi kullanırken gerek duyacağınız yeniden şarj süresi ve maksimum akım seviyesini belirleyebilmeniz mümkün olacak.
Daha hızlı bir şarj için, Wallbox adı verilen ve aracınızı klasik bir prizden daha hızlı şarj etmeye yarayan bir evsel duvar panelini kurmanız da imkân dâhilinde olacak. Wallbox'ın kurulumu kolay olup (profesyonel bir elektrikçiye ihtiyaç yoktur), evsel fişinize takmanız yeterlidir.
*Bazı My Uconnect 4Xe hizmetleri Haziran 2020'den itibaren devreye girecek. Belli bir My Uconnect 4xe hizmetinin aktivasyon tarihini öğrenmek için resmi Jeep® web sitesini ziyaret edin.

Hangi ekipmanları hazır tutmam gerekecek?

• Standart: Ev şarj kablosu. Tüm 4x Jeep taşıtlarda her türlü evsel prize girebilir bir adet standart evsel şarj kablosu hazır bulunur.
• Opsiyonel: Yüksek hızlı şarj kablosu. 4x taşıtınızı umumi bir şarj sütunundan şarj edebilmenizi sağlayan Tip 3 şarj kablosu.

kWh ne demek?

kWh, bir aküde saklanabilir olan enerjinin ölçü birimi olan kilovat/saat demektir. Belirli bir araba için, daha yüksek kapasiteli veya daha fazla kWh'li bir akü, daha fazla otonomi ve/veya performansa sahip olacaktır. Belirli bir kapasite için gerçek otonomi sürüş stili ve çevresel koşullara göre değişkenlik gösterecektir.

Elektrikli araçlar yağmurlu havalarda şarj edilebilirler mi?

Şarj etme işlemi, normal kullanımda ve yağmurda bile her ortamda güvenlidir. Müşterilerin elektrik çarpması riskine maruz kalması söz konusu değildir.